مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-29سياسي

خط ویژه| کارزار رسانه ای BBC و جریان غرب ‎گرا برای تخریب مجلس


اقدامات مثبت مجلس یازدهم، از جمله تاکید بر اخذ مالیات از اقشار پردرآمد (مالیات بر عایدی سرمایه) با مخالفت رسانه های جریان غرب گرا مواجه شده است.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* ادبیات مشترک جلایی پور و رسانه تروریستی اینترنشنال حمیدرضا جلایی پور در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: بلوک قدرت در انتخابات 98 و 1400 با توسل به مهندسی انتخابات و بدون شرمندگی از مردم، این دولت یکدست را تشکیل داد تا با اتکا به این دولت با بحران اقتصادی در داخل و با بحران سیاست خارجی روبه رو شود.

دو سال از این دولت یکدست می گذرد ولی وضعیت معیشت مردم بدتر شده و در سیاست خارجی، غرب همان امتیازاتی که آماده بود به دولت قبلی بدهد، هنوز به دولت یکدست نداده و همچنان تحریم ها نفس اقتصاد ایران را گرفته است.

  در ادامه این مطلب آمده است: در سال 1400 هشتاد درصد مردم از وضع موجود ناراضی بودند و در 1401 بخشی از مردم ناراضی بیش از چهار ماه در خیابان ها معترض شدند (یا همان خیزش اعتراضی مهسا) در 1402 هم، حکومت در آمادگی به سر می برد تا موج اعتراضی جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| کارزار رسانه ای BBC و جریان غرب ‎گرا برای تخریب مجلس

خط ویژه| کارزار رسانه ای BBC و جریان غرب ‎گرا برای تخریب مجلس